3 березня компанія Hyundai Motor в рамках відеопрезентації представила концепт електромобіля - "Prophecy", дизайн якого створений в новій стилістиці бренду - "Sensuous Sportiness" ("Чуттєва спортивність"). Крім презентації концепту була представлена ​​стратегія електрифікації транспортних засобів 2Справжній прогрес вже йде", згідно з якою до 2025 року Hyundai Motor інвестує 50 мільярдів євро в розробку нових технологій майбутньої мобільності. Це дозволить збільшити продажі електромобілів до 670 000 штук і закріпитися в трійці світових виробників автомобілів на електротязі.

Екстер'єр: втілення "Чуттєвої спортивності"

Свою назву концепт "Prophecy" ("Пророцтво") отримав не випадково: таким чином в Hyundai Motor підкреслили, що цей автомобіль визначає дизайн нових електрифікованих моделей марки.

"Ми втілили в життя новий зразок того, як повинні виглядати електромобілі майбутнього. І, тим самим, розширили горизонти нашого бачення дизайну майбутніх автомобілів марки. "Prophecy" уособлює концепцію "Оптимістичного футуризму", під якою ми розуміємо емоційний зв'язок між людиною і автомобілем", - заявив Санг-Юп Лі, віце-президент і керівник Центру дизайну Hyundai Motor Company.

Дизайн екстер'єру концепту електромобіля "Prophecy" відрізняється плавними лініями і витонченими вигинами, що проходять по широким заднім боковим сторонам, які забезпечують чудову аеродинаміку. Піксельні фари головного світла забезпечують чудову видимість в темний час доби і в негоду, а також, за рахунок мінімального споживання енергії, дозволяють знизити навантаження на батарею. Ця технологія прогресивного освітлення буде застосована в майбутніх моделях електромобілів Hyundai.

Ще одна особливість екстер'єру концепту - широкий повітрозабірник, встановлений під переднім бампером, який оптимально розподіляє зустрічні потоки повітря під днищем електромобіля, забезпечуючи, тим самим, більш ефективне охолодження батареї.

Оригінальними елементами дизайну екстер'єру стали легкосплавні колісні диски зі спицями у вигляді пропелерів, які не тільки надають електромобілю елегантний вигляд, але й мають унікальний аеродинамічний ефект, дозволяючи зустрічним потокам повітря оптимально розподілятися по боках кузова.

Задня частина автомобіля, що нагадує корму швидкісного катера, прикрашена інтегрованим спойлером та задніми ліхтарями з піксельним малюнком, який відображається на всю довжину бампера. Прозорі, виготовлені з акрилу елементи кузову дозволяють розглянути всі функціональні компоненти моделі.

Інтер'єр: оптимальний комфорт і нова філософія управління електромобілем

Дизайн інтер'єру "Prophecy" підкреслює переваги використання подовженої платформи цього електромобіля. Конструкторам вдалося оптимально розташувати в салоні моделі крісла, дизайн яких створювався з урахуванням ергономіки і середньостатистичних антропометричних даних.

Потрапити в салон концепту можна через розпашні двері, кут розкриття яких дозволяє забезпечити оптимальну посадку і висадку пасажирів. У нижній частині дверей концепту розташовані зовнішні повітроводи, які є частиною інтелектуальної системи кондиціонування салону. Застосування інноваційної технології системи очищення повітря з потужними фільтрами дозволяє не тільки створити в салоні електромобіля комфортне середовище, але і забезпечити зворотну подачу чистого повітря з салону на вулицю.

Основний акцент в салоні "Prophecy" - на органах управління, двох джойстиках, вбудованих в підлокітник водійських дверей і центральну консоль. Зверху на джойстиках розміщені двокнопочні панелі управління, які дозволяють не тільки задавати напрямок автомобілю, але й активувати і деактивувати різні системи і функції моделі.

Поруч з джойстиками розташовані дві кнопки трансмісії, одноступінчатого редуктора, Drive та Reverse, а також кнопка включення аварійної сигналізації.

У концепті реалізована функція автономного водіння. При активації режиму Relax бортовий комп'ютер електромобіля бере повне управління на себе, а водій і пасажири можуть розслабитися у розкладених кріслах. При цьому, єдине, що вони будуть бачити - горизонтально розташований по всій передній панелі мультимедійний дисплей, на який можна вивести будь-який розважальний контент.

"Справжній прогрес вже йде"

В рамках світової прем'єри концепту "Prophecy" відбулася презентація стратегії електрифікації транспортних засобів "Справжній прогрес вже йде", яка створена на основі нової філософії бренду Hyundai - "Прогрес заради людства".

Представлена ​​стратегія передбачає, що до 2025 року модельна лінійка Hyundai Motor Group розшириться до 44 електромобілів, а Hyundai Motor Company інвестує близько 50 мільярдів євро в розробку нових технологій майбутньої мобільності. Це дозволить компанії наростити продажі електромобілів до 670 000 штук і закріпитися в трійці світових виробників автомобілів на електротязі.

Згідно зі стратегією, до кінця 2020 року дві третини модельного ряду Hyundai в Європі становитимуть електромобілі та гібриди. У планах компанії на цей рік - поставка на європейський ринок більше 80 000 електромобілів, включаючи такі моделі, як NEXO, IONIQ Electric і Kona Electric. Цих показників вдасться досягти за рахунок відкриття виробництва моделі Kona Electric на заводі Hyundai в Чехії в березні 2020 року.