На Міжнародному автосалоні, що відкривається на початку березня 2020 року в Женеві, компанія Hyundai Motor представить новий концепт електромобіля - «Prophecy». Дизайн концепту створений в новій стилістиці бренду - «Sensuous Sportiness» («Чуттєва спортивність»), яка втілює собою гармонію між чотирма основними елементами: пропорцією, архітектурою, стилем і технологією.

Концептуальне «Пророцтво»

Свою назву концепт «Prophecy» («Пророцтво») отримав не випадково: таким чином в Hyundai Motor відзначили, що цей автомобіль визначає дизайн нових електрифікованих моделей марки.

Дизайн екстер'єру концепту електромобіля «Prophecy» відрізняється плавними лініями і витонченими звивинами, що проходять по широким заднім боковим сторонам, які забезпечують чудову аеродинаміку. Задня частина автомобіля, що нагадує корму швидкісного катера, прикрашена інтегрованим спойлером і задніми ліхтарями з піксельним малюнком, який відображається на всю довжину бампера.

«Prophecy» не слідує трендам. Він є відображенням вічних цінностей, які переживуть час», - заявив Санг-Юп Лі, віце-президент і керівник Центру дизайну Hyundai Motor Company.

Концепт стане головним шоу-стопером на стенді Hyundai на автосалоні в Женеві. Світова прем'єра «Prophecy» відбудеться 3 березня 2020 року в рамках презентації стратегії електрифікації транспортних засобів «Справжній прогрес вже йде», яка створена на основі нової філософії бренду «Прогрес заради людства».

Розробка нової платформи для майбутніх електромобілів

Прихильність до нової філософії бренду Hyundai Motor втілює в спільних проектах з прогресивними стартапами, що займаються розробкою електромобілів. Днями компанія оголосила про співпрацю з американським проектом Canoo, який випускає і надає електромобілі тільки за передплатою. Мета співпраці Hyundai Motor і Canoo - розробити адаптивну електричну платформу на базі масштабованої архітектури скейтборду Canoo, що дозволить спростити і стандартизувати процес розробки електрифікованих автомобілів Hyundai. Це дозволить знизити складність складальної лінії електромобілів і зменшити їх вартість для покупців.

«Ми були вражені тим, наскільки швидко і ефективно Canoo розробила свою інноваційну архітектуру електромобіля, що зробило їх ідеальним інженерним партнером для нас, який допоможе нам стати лідером індустрії мобільності майбутнього. У співпраці з інженерами Canoo ми розробимо недорогу концепт-платформу Hyundai, готову до перетворення у безпілотник і до масового впровадження», - заявив Альберт Бірманн, глава науково-дослідного підрозділу Hyundai Motor Group.

На основі розробленої платформи компанія планує створювати і виводити на ринок недорогі електромобілі, починаючи з компактних, і закінчуючи спеціалізованими, в тому числі й комерційними моделями.