На онлайн-заході N Day 2024 Hyundai N представив авто «Rolling Lab» наступного покоління – RN24 – демонструючи напрямок майбутнього високопродуктивних електромобілів N.

RN24 поєднує передову систему силової електроніки IONIQ 5 N із шасі, натхненним WRC, що підтримується програмне забезпечення наступного покоління для максимальної маневреності та точного керування

Експериментальний RN24 вказує на намір N повернути концепцію компактного, легкого автомобіля для наступного покоління високопродуктивних дорожніх автомобілів N

 

У Сеулі, 25 жовтня 2024 р. на заході «N Day 2024» підрозділ високопродуктивних N Hyundai Motor Company представив RN24, «Rolling Lab» наступного покоління, що демонструє майбутні можливості високопродуктивних електромобілів (EV). Щорічний захід «День N» підкреслює невпинні інновації Hyundai N і прагнення досягти успіху у високопродуктивних, перевірених у автоспорті технологіях і баченні майбутнього.

Подія висвітлює три напрями Hyundai N: Corner Rascal, Racetrack Capability та Everyday Sportscar. Вони відображають прагнення бренду створювати веселі та захоплюючі враження від водіння, які  можливі завдяки технології EV.

«Hyundai N — це не просто бренд, а втілення нашої відданості інноваціям і високій продуктивності, — сказав Манфред Харрер, виконавчий віце-президент і керівник технічного підрозділу Genesis and Performance Development — RN24 є свідченням наших сміливих амбіцій на майбутнє».

 

Будучи Rolling Lab наступного покоління від Hyundai N, RN24 компанія зробила серію тестових автомобілів, які поєднують технології автоспорту та серійних моделей N.

Глобальний дебют RN24 демонструє бачення N найближчого майбутнього. Натхненний бажанням вмістити найпотужнішу силову установку електромобіля в найменшу можливу упаковку, Hyundai N застосував систему силової електроніки (PE) з подвійним двигуном IONIQ 5 N, що підходить для автоспорту 650 PS1. Це було встановлено в компактне шасі електромобіля, натхненне Чемпіонатом світу з ралі, в результатічого вийшов компактний, легкий і маневрений електромобіль, розроблений для любителів N

RN24 живиться від системи PE від IONIQ 5 N. Перероблений акумуляторний блок зберігає ємність серійної моделів 84 кВт-год, але дозволяє зменшити колісну базу на 340 мм, зменшивши її до розміру B-сегменту, порівнянного з Hyundai Motor i20 N Rally1 Hybrid World.

Система шасі RN24 може похвалитися нещодавно розробленою підвіскою у стилі WRC з амортизаторами для ралі та підрамниками високої жорсткості.

Автомобіль оснащено зовнішньою звуковою системою високої потужності з двома бічними динаміками на додаток до налаштування N Active Sound+ IONIQ 5 N. Саундтрек RN24 доповнюється конструкцією заднього крила, яке діє як звукова коробка, покращуючи враження від звуку та створюючи захоплюючий саундтрек для шанувальників, який доповнює високопродуктивніможливостіавтомобіля.

Застосування N Performance Parts включає 19-дюймові матові чорні ковані колеса Elantra N, які додають естетичної привабливості автомобіля та сприяють його продуктивності.

Крім того, RN24 оснащений спойлером від моделей Hyundai Motorsport Touring Car Racing (TCR). Цей спойлер покращує аеродинамічні характеристики, покращуючи маневреність і стабільність. RN24 також використовує 3D-друковані вставки для кращої жорсткості та зменшення ваги.

Ця комбінація інноваційних функцій визначає підхід RN24 і Hyundai N до дизайну, технологій і продуктивності, розсуваючи межі технологій електромоторного спорту.

«RN24 є прикладом прагнення Hyundai N до вдосконалення технологій електромоторного спорту, віддаючи пріоритет досвіду водіння, а не специфікаціям», — сказав Джун Парк, віце-президент N Brand Management Group.

RN24 доводить, що потенціал для високопродуктивних електромобілів залишається невикористаним, а з попереду нових технологій є на що очікувати.

Нові автомобілі Hyundai та офіційний сервіс | Хюндай Мотор Поділля - фото 6

Нові автомобілі Hyundai та офіційний сервіс | Хюндай Мотор Поділля - фото 7